Признаха Ирина Шейк за „кралицата на банските“

Независимо от това, че в личния живот на Ирина Шейк не всичко е наред, в работата си като моделка тя постига успех след успех.

Британският бранд за бански и дамско бельо Bluebella провъзгласи Ирина Шейк за най-добрия модел за реклама на бански.

Това си е съвсем заслужено определение, а от компанията обясняват, че са се ръководили от определени параметри, пише The Sun.

Рейтингът е съставен в зависимост от влиянието на моделите върху аудиторията в социалните мрежи, както и от пола на техните последователи, акцентирайки вниманието върху жените.

„Търсим хора, на които се възхищават жените, а не мъжете. Това показва тяхното реално влияние и се явява ключов елемент в стимулирането на продажбите“, твърдят от компанията.

Така Ирина Шейк излиза напред, изпреварвайки популярния американски модел Емили Ратайковски и модела на Victoria’s Secret Алесандра Амброзио.

За реклама на известни марки от профила си в Инстаграм Шейк получава до 60 хиляди лири.

Автор

Повече от автора

Кейт Бекинсейл снима екшън в България

Гришо се събра със Серина Уилямс на събитие

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *