26-годишната риалити звезда изглежда има още едно успешно бизнес начинание в ръцете си; представител на Khy, новата линия дрехи на Дженър, потвърди пред Page Six Style в петък, че марката е надхвърлила 1 млн. долара от продажби само през първия час в деня на пускането си на пазара.
Премиерата на новия проект на Дженър беше в средата на миналата седмица с колекция от достъпни артикули от изкуствена кожа, която включваше тренчкот (198 долара), минижуп (98 долара), яке бомбър (118 долара) и други, всички създадени в сътрудничество с берлинската марка Namilia.
Основателката на Kylie Cosmetics за първи път тийзна линията си на 25 октомври – само няколко дни преди колекцията да бъде пусната на пазара – и в деня на пускането ѝ беше отличена като „Бранд новатор на годината“ на наградите за новатори за 2023 г. на списание WSJ.