You are currently viewing Как попфолкът влезе в модната и бюти индустрия – и колко спечели Преслава от червилата си

Как попфолкът влезе в модната и бюти индустрия – и колко спечели Преслава от червилата си

Попфолк звездите вече не са само на сцената – те успешно навлизат и в модната и бюти индустрия.

Обявяваната многократно за модна икона Алисия има собствена марка дрехи Alice Evis, която се радва на популярност сред феновете ѝ.

Една от най-стилните изпълнителки, Галена, е собственик на Beyond – бранд за дамски дрехи, който се отличава с модерни и елегантни дизайни.

Преслава пък реши да навлезе в бюти сектора с марката си PS Cosmetics, специализирана в червила. Според данни певицата е реализирала приходи от 169 000 лева, като след разходите за производство и реклама чистата ѝ печалба възлиза на 97 000 лева.

Така попфолкът доказва, че успехът може да се пренесе и извън музикалната сцена – в модата и красотата.

Автор