Сузанита, дъщерята на Орхан Мурад, за пореден път доказа, че умее да превръща скандала в маркетинг. След като потребители в социалните мрежи започнаха да критикуват челото ѝ, тя отговори в типичния си провокативен стил: „Имам най-известното чело в България. Аз съм Мис Чело.“
Вместо да се защитава, Сузанита превърна хейта в идентичност – и не само не се смути, а го използва като самоирония и брандова заявка.
Паралелно с това, феновете ѝ усещат сериозна промяна във вайба ѝ. В последните месеци Сузанита пуска една след друга тежки, депресивни песни, далеч от предишния провокативен и парти стил. Мнозина смятат, че тя се намира в нов етап на лично осъзнаване, вътрешна борба и търсене на смисъл, което ясно се отразява в музиката ѝ.





